Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13031
Назва: Методичні аспекти виявлення впливу мережевої рекламної кампанії на структуру аудиторії веб-сайту
Інші назви: Methodical aspects of exposure of influence of network publicity campaign on the structure of audience of web-site
Методические аспекты выявления влияния сетевой рекламной кампании на структуру аудитории веб-сайта
Автори: Окрепкий, Ростислав Богданович
Гаргула, Денис Васильвич
Ключові слова: мережева реклама
рекламна кампанія
аудиторія веб-сайту
Дата публікації: 2010
Видавництво: Економічний аналіз
Бібліографічний опис: Окрепкий, Р. Методичні аспекти виявлення впливу мережевої рекламної кампанії на структуру аудиторії веб-сайту / Ростислав Окрепкий, Денис Гаргула // Економічний аналіз : зб. наук. праць каф. екон. аналізу Терноп. нац. екон. ун-ту.– Тернопіль, 2010.– Вип. 5.– С. 145-149.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сучасний досвід використання інтернету як якісно нового засобу поширення рекламної інформації. Запропоновано методику виявлення впливу рекламних акцій на структуру аудиторії веб-сайту. Розроблено схему формування і зміни аудиторії сайту під впливом реклами та інших факторів, яка дозволить робити важливі висновки при плануванні мережевої рекламної кампанії і аналізі її результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13031
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
методичні аспекти виявлення впливу мережевої рекламної_2010.pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.