Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13475
Назва: Механізм просування Інтернет-бренду на електронному ринку
Інші назви: The mechanism of Internet brand promotion on the electronic market
Автори: Окрепкий, Ростислав Богданович
Гаргула, Денис Васильвич
Ключові слова: онлайн-середовище
Інтернет-маркетинг
бренд-менеджмент
традиційний брендинг
Інтернет-брендинг
Дата публікації: 2012
Видавництво: Інноваційна економіка
Бібліографічний опис: Окрепкий, Р. Б. Механізм просування інтернет-бренду на електронному ринку / Р. Б. Окрепкий, Д. В. Гаргула // Інноваційна економіка. – 2012. – № 1. – С. 208-212
Короткий огляд (реферат): Визначено роль Інтернет-брендингу в маркетингових комунікаціях фірми та охарактеризовано відмінності між оффлайн- і онлайн-брендингом. Окреслено коло факторів, які впливають на формування успішного Інтернет-бренду, та запропоновано інструментарій для його побудови. Запропоновано механізм просування Інтернет-брендів вітчизняних підприємств з врахуванням сучасних тенденцій онлайн-середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13475
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111механізм просування інтернет-бренду на.pdf96.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.