Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13478
Назва: Методи аналізу конкуренції в ринкових дослідженнях
Автори: Окрепкий, Ростислав Богданович
Ключові слова: ринкова ситуація
масштаб ринку
структура ринку
концентрація
рівень та інтенсивність конкуренції
Дата публікації: 2005
Видавництво: Регіональна економіка
Бібліографічний опис: Окрепкий, Р. Методи аналізу конкуренції в ринкових дослідженнях / Р. Окрепкий // Регіональна економіка. – 2005. – № 1. – С. 263-269.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні методи аналізу концентрації на ринку, виявлено основні їхні недоліки і переваги. Розраховано і проаналізовано значення індексів концентрації на ринку пива. Виявлено характер динаміки конкуренції та тип досліджуваного ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13478
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
методи аналізу конкуренції в ринкових дослідженнях.pdf191.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.