Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13481
Назва: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ХХІ СТОЛІТТІ
Автори: Окрепкий, Ростислав Богданович
Гаргула, Денис Васильович
Дата публікації: 2012
Видавництво: Інноваційна економіка
Бібліографічний опис: Гаргула, Д. В. Тенденції розвитку маркетингу в ХХІ столітті / Д. В. Гаргула, Р. Б. Окрепкий // Інноваційна економіка.– 2012.– № 9.– С. 213-217.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13481
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ХХІ СТОЛІТТІ.pdf103.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.