Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13510
Назва: Процес формування маркетингової стратегії
Автори: Іванечко, Неля Ростиславівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
marketing strategy
місія
mission
сегментування
segmentation
позиціонування
positioning
маркетинговий комплекс
marketing complex
Дата публікації: 2014
Видавництво: В-во ДНУ ім. О. Гончара
Бібліографічний опис: Вісник Дніпропетро-вського університету. - №10/1 Т.22 – Дні-пропетровськ: В-во ДНУ ім. О. Гончара, 2014. – С. 123-131.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто процес формування маркетингової стратегії. Висвітлено зміст та сутність трьох основних етапів формування маркетингової стратегії, а саме: дослідження ринку, розробка індивідуальної маркетингової стратегії для підприємства, реалізація маркетингової стратегії підприємства на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13510
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Процес формування маркетингової стратегії.docx47.18 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.