Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13515
Назва: Аналіз діючих СРМ-систем в діяльності торговельно-розважального підприємства
Автори: Іванечко, Неля Ростиславівна
Ключові слова: торговельно-розважальне підприємство
shopping and entertainment company
маркетингові технології
marketing technology
інформаційні системи (СРМ)
information systems (CRM)
СРМ-системи
CRM system
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник Ужгородського університету.
Бібліографічний опис: Вісник Ужгородського університету. – 2012. - №2 (36). - С.175 – 177.
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядаються діючі вітчизняні та зарубіжні СРМ-системи присутні на українському ринку інформаційних систем. СРМ-системи аналізуються під кутом їх реального впровадження у діяльності торговельно-розважального підприємства та використання при формуванні та реалізації маркетингової стратегії комплексу. Результатом проведеного дослідження є практичні рекомендації щодо вибору оптимальної СРМ-системи для торговельно-розважального підприємства, яка забезпечить автоматизацію та виконання маркетингових завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13515
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.