Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13516
Назва: Впровадження інформаційних баз даних у діяльність торговельно-розважального підприємства
Автори: Іванечко, Неля Ростиславівна
Ключові слова: база даних споживачів
customer database
Дата публікації: 2011
Видавництво: Бізнес Інформ
Бібліографічний опис: Бізнес Інформ. – 2011. - №4. – С.164 – 167.
Короткий огляд (реферат): У зв'язку з широким спектром завдань управління, великим обсягом інформації і складністю її обробки організація бізнес-процесів торговельно-розважального підприємства вимагає впровадження сучасних інформаційних технологій і приводить до зростання вимог щодо обробки інформації. Управління інформацією за допомогою сучасних технологій і використовування інформаційних баз даних споживачів є одним із елементів ефективної маркетингової стратегії торговельно-розважального підприємства. Розвиток систем маркетингової інформації пов’язаний насамперед із зміною ролі маркетингової стратегії в діяльності торговельно-розважальних підприємств і впровадженням нових інформаційних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13516
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.