Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13531
Назва: Використання сучасних методів у дослідженнях
Автори: Іванечко, Неля Ростиславівна
Ключові слова: Моделювання поведінки споживачів
Modelling consumer behavior
Дата публікації: 2016
Видавництво: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: International Scientific-Practical Conference Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization: Conference Proceedings. – Klaipeda: Baltija Publishing, 2016. – P. 310-314.
Короткий огляд (реферат): Моделювання поведінки споживачів допомагає при формуванні маркетингової стратегії у визначенні цільового ринку, а саме при виборі найбільш привабливих для торговельно-розважального центру (ТРЦ) сегментів ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13531
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016 ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ У ДОСЛІДЖЕННЯХ.docx216.3 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.