Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13571
Назва: Трансформація ринку маркетингових комунікацій в Україні під впливом глобалізаційних процесів
Інші назви: TRANSFORMATION OF MARKETING COMMUNICATIONS MARKET IN UKRAINE UNDER THE INFLUENCE OF GLOBALIZATION
Автори: Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
Братко, Олександра Семенівна
Ключові слова: маркетингові комунікації
marketing communications
ринок маркетингових комунікацій
marketing communications market
медійний ринок
media market
маркетингові сервіси
marketing services
глобалізаційні процеси
globalization
Дата публікації: лют-2017
Видавництво: Sciences of Europe
Серія/номер: No 11(11) Vol 3;
Короткий огляд (реферат): Глобалізаційні процеси, що проникають як в політичне, культурне, так і економічне життя суспільства, вносять свої корективи в баланс конкурентних сил, змінюють конфігурацію ринків та їх сегментів. Зазначенні процеси позначилися і на ринку маркетингових комунікацій, де поряд з національними виробниками та розповсюджувачами комунікацій з’являються великі рекламні холдинги, впроваджуються єдині культурні стандарти тощо. В зв’язку з цим, учасники національних комунікативних ринків змушені пристосовуватися до викликів, що виникають в глобалізованому середовищі. В цих умовах актуалізується питання дослідження трансформацій ринку маркетингових комунікацій України та їх відповідність сучасним змінам, що відбуваються під впливом дії глобалізаційних чинників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13571
ISSN: 3162-2364
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.