Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13575
Назва: Сегментування промислового ринку на засадах маркетингу партнерських взаємовідносин
Автори: Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
Лагоцька, Наталія Зіновіївна
Ключові слова: сегментування промислового ринку
індивідуальний маркетинг
маркетинг партнерських взаємовідносин
стратегія точного сегментування
рівень відданості
профілі організованих споживачів
Дата публікації: 12-кві-2013
Серія/номер: Випуск 12, Частина 3;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості сегментування промислового ринку на засадах маркетингу партнерських взаємовідносин та запропоновано відповідний підхід, яких передбачає розподіл організованих споживачів на чотири категорії за критеріями частки клієнта у прибутку фірми та рівнем його відданості до підприємства. Визначено стратегії позиціонування у кожному з таких сегментів промислового ринку та розроблено рекомендації щодо розвитку взаємовідносин зі споживачами відповідного профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13575
ISSN: 1993-0259
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.