Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13576
Назва: ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ М`ЯСНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
Автори: Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
Ключові слова: дослідження споживачів
купівельна поведінка споживачів
економічна криза
м`ясна продукція
Дата публікації: 19-бер-2010
Серія/номер: № 1 (30);
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13576
ISSN: 1992-7681
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дослідження_споживачів.PDF643.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.