Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13578
Назва: АНАЛІЗ МЕТОДІВ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ
Автори: Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
Ключові слова: сегментування ринку
методи сегментування ринку
метод угрупувань
кластерний аналіз
Дата публікації: 4-гру-2008
Серія/номер: № 5 (20);
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13578
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНАЛІЗ_МЕТОДІВ_СЕГМЕНТУВАННЯ_РИНКУ.PDF240.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.