Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13580
Назва: Формування інструментів мерчандайзингу торговельного підприємства
Автори: Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
Ключові слова: мерчандайзинг
інструменти мерчандайзингу
торговельне підприємство
викладка товарів
аcортимент
імідж торговельного закладу
Дата публікації: 2015
Видавництво: Глобальні та національні проблеми економіки
Серія/номер: Випуск 4;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена формуванню інструментів мерчандайзингу торговельного підприємства та особливостям їх застосування. Обгрунтовано основні інструменти мерчандайзингу та класифіковано їх у відповідності до реалізації його ключових завдань. Виявлено напрями застосування окремих інструментів мерчандайзингу на підприємстві з огляду на досягнення ним бажаних результатів на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13580
ISSN: 2413-3965
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.