Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13583
Назва: Збутова політика туристичних підприємств на ринку міжнародних туристичних послуг
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: збутова політика, турпродукт, канал розподілу, структура каналу розподілу, прямий збут, непрямий збут, культурні фактори
distribution policy, tourist produkt, channel of distribution, structure of channel of distribution, direct sale, indirect sale, cultural factors
Дата публікації: 2012
Видавництво: ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНО-ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Бібліографічний опис: Заячковська, Г.А. Збутова політика туристичних підприємств на ринку міжнародних туристичних послуг [Текст] / Г.А. Заячковська // Інноваційна економіка : [наук. журнал]. – Хмельницький: ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНО-ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2012. - № 1. – С. 204-208.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості збутової політики підприємств на ринку міжнародних туристичних послуг. Розглянуто функціонування каналу розподілу у міжкультурному аспекті. The article deals with the features of distribution policy of enterprises at the market of international tourist services. Functioning of distribution’s channel in cross-cultural aspect is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13583
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111збутова політика туристичних підприємств на ринку.pdf118.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.