Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13586
Назва: Маркетинг міжнародних туристичних послуг: мікро- і макрорівень
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: маркетинг міжнародних туристичних послуг, мікрорівень, макрорівень, носії маркетингу, туристична політика
marketing of international tourist services, microlevel, macrolevel, marketing transmitters, tourist policy
Дата публікації: 2012
Видавництво: Університет економіки і підприємництва, м. Хмельницький
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: мікро- і макрорівень / Г. А. Заячковська // Сталий розвиток економіки. – 2012. – № 2. – С. 233-237.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості маркетингу міжнародних туристичних послуг на мікро- і макрорівні. Розглянуто функції носіїв маркетингу міжнародних туристичних послуг. The article deals with the features of marketing of international tourist services on micro- and macrolevels. The functions of transmitters of marketing of international tourist services are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13586
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ МІЖНАРОДНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ.pdf118.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.