Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13590
Назва: Механізм погодження та реалізації економічних інтересів суб’єктів ринку міжнародних туристичних послуг
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: економічні інтереси, суб’єкти ринку, протиріччя, погодження інтересів, рефлексивний маркетинг, медіація, реалізація інтересів
economic interests, market actors, contradictions, coordination of interests, reflexive marketing, mediation, realization of interests
Дата публікації: 2012
Видавництво: Університет економіки і підприємництва, м. Хмельницький
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. А. Механізм погодження та реалізації економічних інтересів суб’єктів ринку міжнародних туристичних послуг [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Сталий розвиток економіки. – 2012. – № 3. – С. 247-252
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто механізм погодження та реалізації економічних інтересів суб’єктів ринку міжнародних туристичних послуг. Висвітлено суть рефлексивного маркетингу та економічної медіації. The article deals with the mechanism of coordination and realization of the economic interests of players of the market of international tourist services. Essence of the reflexive marketing and economic mediation are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13590
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
механізм погодження та реалізації економічних.pdf130.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.