Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13591
Назва: Маркетинг міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: культура, міфжкультурний підхід, культурні виміри
culture, intercultural approach, culture measurings
Дата публікації: 2011
Видавництво: Таврический национальный университет имени В.И. Вернадского
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. А. Маркетинг міжнародного туризму: міжкультурний підхід / Г. А. Заячковська/ Экономика Крыма. – 2011. № 4. – С. 240-242.
Короткий огляд (реферат): Досліджено вплив культури на маркетинг міжнародних туристичних послуг в умовах глобалізації. Influence of culture on marketing of international tourist servicesin the conditions of globalisation is investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13591
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг мтп_міжкультурний підхід.pdf202.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.