Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13594
Назва: Особливості товарної політики підприємств на ринку міжнародних туристичних послуг
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: товарна політика, туристичний продукт, якість турпродукту, марочна політика, стратегія стандартизації, стратегія диференціації, міжкультурні особливості
Дата публікації: 2011
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. Особливості товарної політики підприємств на ринку міжнародних туристичних послуг [Електронний ресурс] / Г. Заячковська // Вісник Хмельницького національного університету. – 2011. – № 6, т. 4. – С. 52-56.
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості товарної політики підприємств на ринку міжнародних туристичних послуг. Розглянуто стратегії стандартизації та диференціації товарної політики з огляду на міжкультурні особливості споживачів туристичних послуг. The features product policy of enterprises are investigational at the market of international tourist services. Strategies of standardization and differentiation of product policy are considered, taking into account the cross-cultures features of users of tourist services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13594
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
особливості товарної політики на ринку МТП.pdf297.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.