Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13602
Назва: Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: імідж, туристичний імідж України, комунікації
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку / Галина Заячковська // Журнал європейської економіки. – 2011. – № 2. – С. 171-177.
Короткий огляд (реферат): Досліджено імідж України на світовому туристичному ринку і визначено інструменти комунікаційної політики для його покращення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13602
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
засоби маркетингових комунікацій у формуванні.pdf165.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.