Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13604
Назва: Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту на світовому ринку
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: соціальні мережі, види соціальних мереж, просування в соціальних мережах, внутрішня оптимізація сайту під соціальні мережі, маркетинг в соціальних медіа, методи просування турпродукту в соціальних мережах, ціни просування
Дата публікації: 2011
Видавництво: Київ, СЕУ / Рівне, НУВГП
Бібліографічний опис: Заячковська Г.А. Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту на світовому ринку / Г. Заячковська/ Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції. Збірник наукових праць: Випуск XVІІ, № 1. – Київ, СЕУ / Рівне, НУВГП, 2011.- С. 191-198.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано нові тенденції ведення бізнесу у мережі Інтернет та основні соціальні мережі в аспекті просування українського туристичного продукту на світовий ринок, наведено переваги просування в соціальних мережах, виявлено його напрямки та методи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13604
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
соцмережі.pdf274.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.