Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13606
Назва: Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: Культура, міжкультурний підхід, модель поведінки споживачів, моти- вації споживачів, процес прийняття рішення про купівлю туристичних продуктів і послуг
Дата публікації: 2013
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. А. Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід / Г. А. Заячковська // Вісник Академії митної служби України. Сер. Економіка. – 2013. – № 1 (49). – С. 96-102.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено міжкультурний підхід до поведінки споживачів, запропоновано модель поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг з використанням міжкультурного підходу. Розглянуто мотивації споживачів туристичних продуктів і послуг на основі використання теорії мотивацій Маслоу. The article deals with the cross-cultural approach to consumer’s behavior, the model of consumer’s behavior at the mark et of interna tional tourist services with the use of cross-cultural approach is proposed. Motivations of consumers of tourist products and services on the basis of Maslow’s theory of motivations are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13606
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
формування моделі поведінки споживачів МТП.pdf315.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.