Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13613
Назва: Ринок міжнародних туристичних послуг: конструювання категорії та класифікація
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: туристичний ринок, ринок міжнародних туристичних послуг, споживчий ринок міжнародних туристичних послуг, промисловий ринок міжнародних туристичних послуг
tourism market, the market of international tourism services, industrial market of international tourism services, consumer market of international tourism services
Дата публікації: 2015
Видавництво: ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНО-ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. А. Ринок міжнародних туристичних послуг: конструювання категорії та класифікація / Г. А. Заячковська // Інноваційна економіка : наук.-виробн. журнал. – 2015. – № 1 (56). – С. 153-157.
Короткий огляд (реферат): Визначено теоретичні підходи до трактування сутності категорії туристичний ринок сформульовано авторське визначення категорії ринок міжнародних туристичних послуг запропоновано критерії класифікації ринку міжнародних туристичних послуг. Theoretical approaches to the interpretation of the essence of category "tourism market" are determined, author 's definition of "market of international tourism services” is formulated", the criteria of classification of the market of international tourism services are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13613
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ринок МТП.pdf120.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.