Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13618
Назва: Еволюція теорії маркетингу туризму
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: маркетинг, маркетинг туризму, концепції комерційної діяльності в туризмі, історія економічних вчень
Дата публікації: 2010
Видавництво: Інститут економіки та прогнозування НАН України
Бібліографічний опис: Заячковська Г.А. Еволюція теорії маркетингу туризму / Г. Заячковська / Історія народного господарства та економічної думки України. - 2010. - №1. - С. 193-201.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано еволюцію теорії маркетингу туризму, визначено особливості його розвитку в Україні, розглянуто концепції комерційної діяльності в туризмі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13618
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
еволюція теорії маркетингу туризму.pdf199.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.