Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13621
Назва: Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2016
Видавництво: SSOTU
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів / Т. М. Борисова // Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings of International Scientific-Practical Conference (Tbilisi, April 29, 2016).– Part І.–Tbilisi : SSOTU.–2016.–Р. 145–148
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13621
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Борисова Т.doc37.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.