Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13622
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОНЯТТЯ ЕФЕКТУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ
Інші назви: THEORETICAL APPROACHES TO THE CONCEPT OF NON-PROFIT’ MARKETING ACTIVITIES EFFECT
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Борисова Т.М. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОНЯТТЯ ЕФЕКТУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ / Т.М. Борисова // Матеріали XІХ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 2016. - 242-243.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13622
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysova T. tezy.doc40.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.