Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13624
Назва: ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІНИ ВЕЛИЧИНИ СОЦІАЛЬНОГО ЕФЕКТУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ЧИННИКІВ МАРКЕТИНГУ
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т. М. Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації : зб. тез доп. ХIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчен. (Тернопіль, 24–25.03.2016р.).–Тернопіль : ТНЕУ, 2016.–С. 51–53
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13624
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy Borisova T.doc41.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.