Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13628
Назва: Культура як феномен маркетингу міжнародного туризму
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: культура, маркетинг міжнародного туризму, товарна політика, цінова політика, збутова політика, комунікаційна політика
Дата публікації: 2010
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. А. Культура як феномен маркетингу міжнародного туризму / Г. А. Заячковська // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – № 3, т. 2. – С. 105-107.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто вплив культурного фактора на товарну, цінову, збутову та комунікаційну політику туристичних підприємств, які діють на міжнародному ринку. The article deals with the influence of cultural factors on the product, price, sales and communication policy of tourism enterprises that operate in the international market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13628
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
культура як феномен маркетингу МТ.pdf359.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.