Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13650
Назва: Обґрунтування вибору цільової аудиторії для соціальних журналістів (на прикладі НУО з протидії торгівлі людьми)
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вид-во ТНТУ ім. І. Пулюя
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Обґрунтування вибору цільової аудиторії для соціальних журналістів (на прикладі НУО з протидії торгівлі людьми) // Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи : кол. моногр. / Н. Голда, О. Міщук, Т. Борисова [та ін.] ; за ред. Р. В. Федоровича. –Тернопіль : Вид-во ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. –С. 243–266
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13650
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова Т. колект. монографія 2015.pdf4.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.