Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13977
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО СУТНІСНОГО РОЗУМІННЯ ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ
Ключові слова: трансформація
освіта
регіональна освітня система,
Дата публікації: 2013
Видавництво: Сталий розвиток економіки. Всеукраїнський науково-виробничий журнал / ПВНЗ «Університет економіки і підприємництва», ПІІ «Інститут економіки, технологій і підприємництва»; Гол. ред. Стельмащук А.М., д.е.н., проф. – 2013. – №4 [21]. –С. 150-155
Короткий огляд (реферат): У статті сформульовано сутність трансформації регіональних освітніх систем як логічного процесу. Здійснено теоретичний огляд підходів вітчизняних вчених щодо проблемності та напрямів трансформаційних процесів у сфері освіти. Систематизовано основні причини трансформації регіональних освітніх систем в Україні з погляду впливу на них екзогенних факторів. Доведено необхідність формування концепції трансформації регіональних освітніх систем через здійснення змін у сфері освіти з переходом від виключно централізованої урегульованості до регіоналізації освітнього простору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13977
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf327.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.