Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13977
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО СУТНІСНОГО РОЗУМІННЯ ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ |
Ключові слова: | трансформація освіта регіональна освітня система, |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Сталий розвиток економіки. Всеукраїнський науково-виробничий журнал / ПВНЗ «Університет економіки і підприємництва», ПІІ «Інститут економіки, технологій і підприємництва»; Гол. ред. Стельмащук А.М., д.е.н., проф. – 2013. – №4 [21]. –С. 150-155 |
Короткий огляд (реферат): | У статті сформульовано сутність трансформації регіональних освітніх систем як логічного процесу. Здійснено теоретичний огляд підходів вітчизняних вчених щодо проблемності та напрямів трансформаційних процесів у сфері освіти. Систематизовано основні причини трансформації регіональних освітніх систем в Україні з погляду впливу на них екзогенних факторів. Доведено необхідність формування концепції трансформації регіональних освітніх систем через здійснення змін у сфері освіти з переходом від виключно централізованої урегульованості до регіоналізації освітнього простору. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13977 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 327.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.