Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14021
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ВИРАЖЕНЯ ЕМОТИВНОСТІ У ПОЛІТИЧНІЙ РЕКЛАМІ
Автори: Галаса (Бутова), Ірина Сергіївна
Климчук, Інна Олегівна
Дата публікації: 2012
Видавництво: Мандрівець. – Тернопіль. – 2012
Бібліографічний опис: Галаса (Бутова), Ірина. Особливості вираження емотивності у політичній рекламі. - Мандрівець. – Тернопіль. – 2012. – Вип.2. – С. 69–71
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14021
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Емотивність_Бутова, Климчук.pdf415.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.