Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14033
Назва: Теоретична концептуалізація страхового маркетингу
Автори: Налукова, Наталія Ігорівна
Ключові слова: страхування
страхова послуга
страховий продукт
ринок страхових послуг
стратегія страхового маркетингу
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: / Н. І. Налукова // Наукові записки. Серія “Економіка”: Збірник наукових праць. – Острог: Видавництво Національного університету Острозька академія, 2011. – Випуск 18. – С. 487 – 495.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено критичний аналіз існуючих підходів до вияснення сутності страхового маркетингу та на цій основі сформульовано авторське розуміння даного поняття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14033
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття ТеорикоПрагмат СТРАХ МАРКЕТИНГ.pdf184.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.