Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14083
Назва: | Аналіз ефективності експериментальної моделі дидактичної емоційної взаємодії в підсистемі „викладач-студент” |
Інші назви: | The analysis of the efficiency of the experemental model of didactic emotional interaction in the sub-system tucher-student |
Автори: | Зарішняк, Інна Миколаївна |
Ключові слова: | дидактична взаємодія підсистема "викладач-студент" |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Суми: Сум. ДПУ ім. А.С.Макаренка. |
Бібліографічний опис: | Зарішняк І. М. Аналіз ефективності експериментальної моделі дидактичної емоційної взаємодії в підсистемі „викладач-студент” / І. М. Зарішняк // Педагогічні науки: зб. наук. пр. –Суми: Сум. ДПУ ім. А.С.Макаренка. – 2005. – С.213-219. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначені критерії, показники прояву та рівні дидактичної емоційної взаємодії, описана модель реалізації позитивної дидактичної взаємодії між викладачем і студентами у процесі навчання у класичному університеті. В статье определены критерии, показатели проявления и уровне дидактической эмоционального взаимодействия, описанная модель реализации положительной дидактического взаимодействия между преподавателем и студентами в процессе обучения в классическом университете. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14083 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скан 21 февр. 2017 г., 09.38.pdf | 5.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.