Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14083
Назва: Аналіз ефективності експериментальної моделі дидактичної емоційної взаємодії в підсистемі „викладач-студент”
Інші назви: The analysis of the efficiency of the experemental model of didactic emotional interaction in the sub-system tucher-student
Автори: Зарішняк, Інна Миколаївна
Ключові слова: дидактична взаємодія
підсистема "викладач-студент"
Дата публікації: 2005
Видавництво: Суми: Сум. ДПУ ім. А.С.Макаренка.
Бібліографічний опис: Зарішняк І. М. Аналіз ефективності експериментальної моделі дидактичної емоційної взаємодії в підсистемі „викладач-студент” / І. М. Зарішняк // Педагогічні науки: зб. наук. пр. –Суми: Сум. ДПУ ім. А.С.Макаренка. – 2005. – С.213-219.
Короткий огляд (реферат): У статті визначені критерії, показники прояву та рівні дидактичної емоційної взаємодії, описана модель реалізації позитивної дидактичної взаємодії між викладачем і студентами у процесі навчання у класичному університеті. В статье определены критерии, показатели проявления и уровне дидактической эмоционального взаимодействия, описанная модель реализации положительной дидактического взаимодействия между преподавателем и студентами в процессе обучения в классическом университете.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14083
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 21 февр. 2017 г., 09.38.pdf5.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.