Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1422
Назва: Специфіка особливостей євромаркетингу в трансформаційній економіці
Автори: Вівчар, Оксана Іванівна
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Вівчар О. І. Специфіка особливостей євромаркетингу в трансформаційній економіці // Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів з проблем інтелектуальної власності [Гармонізація законодавства України з питань інтелектуальної власності щодо законодавства Європейського Союзу] – м. Маріуполь, 2013 р. – С. 22-27
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1422
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf163.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.