Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14569
Назва: Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послуг
Інші назви: Formation of the mechanism of partnership marketing in the sphere of consulting services
Автори: Лагоцька, Наталія Зіновіївна
Lahotska, N. Z.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Лагоцька, Наталія Зіновіївна. Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послуг [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Наталія Зіновіївна Лагоцька. - Тернопіль : ТНЕУ, 2010. - 20 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14569
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Лагоцька Н.З..pdf360.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.