Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15043
Назва: Ефективність маркетингової діяльності комерційного банку
Інші назви: The effectiveness of marketing activities of commercial banks
Автори: Ткачук, Василь Онуфрійович
Соколовська, Наталія Василівна
Ключові слова: ефективність маркетингу
бренд банку
рентабельність маркетингових інвестицій
Дата публікації: 2010
Видавництво: Тернопіль : Економічна думка
Бібліографічний опис: Ткачук, В. Ефективність маркетингової діяльності комерційного банку / Василь Ткачук, Наталія Соколовська // Наука молода : зб. наук. праць молод. вчених Терноп. нац. екон. ун-ту. – Тернопіль : Економічна думка, 2010. – № 14. – С. 135-137.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності комерційного банку, обґрунтовано використання системи різних показників залежно від їхнього адресного призначення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15043
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ефективність маркетингової діяльності.PDF136.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.