Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15134
Назва: Економіко-психологічні аспекти формування позитивного іміджу економічного університету в регіоні
Автори: Москаль, Юрій Володимирович
Ключові слова: імідж, піар, бренд, репутація, корпоративна культура, регіональний ВНЗ, освітні послуги, кон’юнктура ринку
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психологія і суспільство. – 2013. – №3. – С. 116–125
Короткий огляд (реферат): У статті всебічно досліджується роль іміджу економічного ВНЗ, як специфічної форми організації в структурі економіки українських регіонів та його вплив на ринкову конкурентоспроможність закладу на ринку освітніх послуг нашої держави. Дано ряд пропозицій та рекомендацій першочергових заходів щодо покращення зовнішнього іміджу регіонального університету економічного профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15134
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013_3.pdf311.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.