Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15143
Назва: Соціально-психологічна роль реклами
Автори: Москаль, Юрій Володимирович
Дата публікації: 2004
Видавництво: Лекція. – Тернопіль, 2004. — 15 с.
Короткий огляд (реферат): Висвітлюється питання соціально-психологічної ролі реклами у сучасному суспільстві. Розглядається її вплив на особу та основні прийоми, механізми і технології рекламного бізнесу. Для студентів, котрі вивчають курс «Економічна психологія», а також викладачів-психологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15143
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lekziya_Recl_200.pdf396.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.