Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15323
Назва: Поняття маркетинг-контролінгу на сучасних промислових підприємствах
Автори: Зарудна, Наталія Ярославівна
Zarudna, Nataliia
Ключові слова: маркетинг-контролінг
Дата публікації: 2009
Видавництво: Тернопіль: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Зарудна Н. Я. Поняття маркетинг-контролінгу на сучасних промислових підприємствах [Текст] / Н. Я. Зарудна // Збірник тез доповідей за матеріалами наукової конференції професорсько-викладацького складу «Економічні, правові, інформаційні та гуманітарні проблеми розвитку України в умовах світової економічної кризи». – Тернопіль: ТНЕУ. – 15 квітня 2009. – С. 17–21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15323
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зарудна Н 2009.pdf271.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.