Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16075
Назва: Теоретико-методологічні засади механізму формування комплексу маркетингу підприємств України
Інші назви: Theoretical and methodological foundations of the mechanism of forming the marketing complex at Ukraine's enterprises
Автори: Звягінцева, Ольга
Zvyagintseva, Olha
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Звягінцева, О. Теоретико-методологічні засади механізму формування комплексу маркетингу підприємств України [Текст] / Ольга Звягінцева // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - № 5-1. - С. 92-104.
Короткий огляд (реферат): Представлено результати дослідження теоретико-методологічних засад механізму формування комплексу маркетингу підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16075
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 5-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Звягінцева О..pdf520.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.