Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1655
Назва: STP-маркетинг м'ясопереробних підприємств
Інші назви: STP-marketing of meat-processing enterprises
Автори: Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
Myhal, Oksana Felikissimivna
Ключові слова: STP-маркетинг
STP-marketing
сегментування
segmenting
відбір цільових ринків
targeting
позиціонування
positioning
м'ясопереробні підприємства
meat-processing enterprises
поведінка споживачів
consumers' behaviors
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Мигаль, Оксана Фелікіссімівна. STP-маркетинг м'ясопереробних підприємств [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Оксана Фелікіссімівна Мигаль. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - 196 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Мигаль О. Ф. STP-маркетинг м'ясопереробних підприємств. - На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). - Тернопільський національний економічний університет Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Тернопіль, 2011. Дисертаційна робота присвячена питанням формування та реалізації STP-маркетингу на м'ясопереробних підприємствах. У процесі дослідження розглянуто теоретичні аспекти процесів сегментування, вибору цільових ринків і позиціонування, визначено сутність та значення STP-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємств. Проаналізовано основні методи відбору цільового ринку, принципи і критерії сегментування ринку м'ясної продукції, здійснено класифікацію інструментів ринкового позиціонування м'ясопродуктів. Проведено діагностування м'ясопереробного сектору України, охарактеризовано маркетингову діяльність м'ясопереробних підприємств та застосування ними STP-маркетингу, виявлено особливості купівельної поведінки споживачів м'ясної продукції, описано їхні смаки й уподобання. Удосконалено модель реалізації функцій STP-маркетингу, окреслено шляхи розвитку сегментів. Сформовано основні психографічні профілі споживачів м'ясопродуктів, побудовано модель оптимального вибору цільового ринку. Ключові слова: STP-маркетинг, сегментування, відбір цільових ринків, позиціонування, м'ясопереробні підприємства, поведінка споживачів. ANNOTATION Myhal О. F. STP-marketing of meat-processing enterprises. - Printed as manuscript. Thesis for a Candidate degree in economics by speciality 08.00.04 - economy and management of enterprises. - Ternopil University for National Economy, Ministry of Education and Science, Youth and Sports of Ukraine, Ternopil, 2011. The thesis is dedicated to the issues of forming and realizing of STP-marketing of meat-processing enterprises. In the process of the thesis preparation, theoretical aspects of segmenting, targeting and position were analyzed; its meaning in the marketing activity of enterprise is proved. The basic methods of targeting are analyzed, principles and criteria of meat goods market segmentation are defined, and instruments of meat goods market positioning are classified. The meat-processing industry in Ukraine is reviewed; the marketing activity especially STP-marketing of meat-processing enterprises is analyzed. The peculiarities of meat goods consumer's behaviors are researched, they tastes and likings are taught. The model of STP-marketing functions realization is improved, the perspective ways of segments development are defined. The main psychographic profiles of meat goods consumers are formed, and the model of optimal targeting is worked out. Key words: STP-marketing, segmenting, targeting, positioning, meat-processing enterprises, consumers' behaviors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1655
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дисертація.PDF1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.