Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16577
Назва: Маркетинговий аналіз та шляхи досконалення товаропросування на ринку сільськогосподарської продукції і продовольчих товарів
Інші назви: Marketing analysis and promotion ways improvement at the market of agricultural production and food stuffs
Автори: Пінянський, Андрій Степанович
Ключові слова: товаропросування
збутова політика
аграрне підприємство
системи збуту
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Пінянський, А. С. Маркетинговий аналіз та шляхи вдосконалення товаропросування на ринку сільськогосподарської продукції і продовольчих товарів : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060101 – менеджмент організацій і адміністрування магістер. програма – менеджмент і правове забезпечення агропромислового виробництва / Андрій Степанович Пінянський ; наук. керівник д.е.н., професор Т. Г. Дудар. – Тернопіль, 2017. – 105 с.
Короткий огляд (реферат): Здійснена розробка теоретичних засад та практичних рекомендацій з розвитку товаропросування на ринку сільськогосподарської продукції і продовольчих товарів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16577
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пінянський А.С.pdf866.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.