Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16766
Назва: Політика ціноутворення на підприємстві та її зв'язок із собівартістю продукції
Автори: Кулинич, М. Б.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кулинич, М. Б. Політика ціноутворення на підприємстві та її зв'язок із собівартістю продукції [Текст] / М. Б. Кулинич // Тенденції розвитку обліку і аналізу як складових інформаційної системи менеджменту підприємства : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 29-30 листоп. 2012 р.] / редкол. : Я. Д. Крупка, З. В. Задорожний, З. В. Гуцайлюк [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - С. 211-212.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16766
Розташовується у зібраннях:ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОБЛІКУ І АНАЛІЗУ ЯК СКЛАДОВИХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211-212.pdf161.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.