Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16842
Назва: Виставково-ярмаркова діяльність підприємства на зарубіжних ринках
Інші назви: An enterprise exhibition and trade fair activities on foreign markets
Автори: Мот, Людмила Валеріївна
Ключові слова: виставково-ярмаркова діяльність
ефективність виставково-ярмаркової діяльності
стратегія виставково-ярмаркової діяльності
віртуальні виставки
ПАТ Мотор Січ
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Мот, Л. В. Виставково-ярмаркова діяльність підприємства на зарубіжних ринках : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050701 – маркетинг магістер. програма – міжнародний маркетинг / Людмила Валеріївна Мот ; наук. керівник к.е.н., доцент Г. А. Заячковська. – Тернопіль, 2017. – 122 с.
Короткий огляд (реферат): Проведені узагальнення теоретико-методичних положень та розробка практичних рекомендацій, спрямованих на покращення виставково-ярмаркової діяльності підприємства на зарубіжних ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16842
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мот Л.В._МУНм-21.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.