Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16843
Назва: Формування інструментів комплексу маркетингу у фітнес-центрах
Інші назви: Formation of the marketing tools in the fitness centres
Автори: Гаврилюк, Маргарита Миколаївна
Ключові слова: сутність комплексу маркетингу
комплекс маркетингу в сфері фітнесу
СТЦ «Fitness House»
фітнес послуги
фітнес-центр
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Гаврилюк, М. М. Формування інструментів комплексу маркетингу у фітнес-центрах : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050701 – маркетинг магістер. програма – міжнародний маркетинг / Маргарита Миколаївна Гаврилюк ; наук. керівник ст. викладач Н. Р. Іванечко. – Тернопіль, 2017. – 98 с.
Короткий огляд (реферат): Проведена розробка організаційно-методичних рекомендацій з приводу формування та удосконалення інструментів комплексу маркетингу у фітнес центрах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16843
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОДАТКИ Гаврилюк.pdf658.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Магістерська МУНм-21 Гаврилюк.pdf1.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.