Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17848
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Formation of the companys marketing strategy
Автори: Володимир, Уляна Олегівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
стимулювання збуту
Інтернет-маркетинг
стратегічна маркетингова карта
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Володимир, У. О. Формування маркетингової стратегії підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050401 – економіка підприємства магістер. програма – економіка і управління підприємством / Уляна Олегівна Володимир ; наук. керівник к.е.н., ст. викладач Р. А. Муха. – Тернопіль, 2017. – 111 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретико-методичні основи формування маркетингової стратегії, проведено аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства та запропоновано її основні напрямки удосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17848
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВОЛОДИМИР маг..pdf1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.