Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17861
Назва: Формування цінової стратегії підприємства
Інші назви: Formation the pricing strategy of an enterprise
Автори: Ковальчук, Марта Романівна
Ключові слова: цінова стратегія
ціноутворення
собівартість
споживчі переваги
диверсифікація
ощадне виробництво
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Ковальчук, М. Р. Формування цінової стратегії підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050401 – економіка підприємства магістер. програма – економіка і управління підприємством / Марта Романівна Ковальчук ; наук. керівник д.е.н., професор В. І. Гринчуцький. – Тернопіль, 2017. – 117 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні основи формування цінової стратегії підприємства, проведено аналіз ефективності цінової політики підприємства на меблевому ринку та оцінку її впливу на фінансові результати, запропоновано напрямки удосконалення цінової стратегії підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17861
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковальчук.pdf1.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.