Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18079
Назва: Вихідні передумови та деякі аспекти аналізу прибутку торговельного підприємства споживчої кооперації.
Автори: Жукевич, Світлана Миколаївна
Ключові слова: прибуток
аналіз
торговельне підприємство
управління
Дата публікації: 2001
Видавництво: Тернопільська академія народного господарства
Бібліографічний опис: Формування економічних відносин в умовах становлення ринку / Збірник наукових праць ТАНГ: Випуск 5. / Науковий редактор – д.е.н., професор Фаріон І.Д. – Тернопіль: Економічна думка.- 2001. – С. 315-323.
Короткий огляд (реферат): У даній статті обумовлюється важливість економічної категорії прибутку як показника ефективності діяльності підприємства споживчої кооперації. Розглядають основні етапи аналізу прибутку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18079
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
аналіз_прибутку__стаття.PDF550.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.