Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18699
Назва: Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства на засадах брендингу
Автори: Петровський, Роман Ігорович
Ключові слова: брендинг
глобалізована економіка
світові бренди
позиціювання
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Петровський, Р. І. Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства на засадах брендингу : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060104 – менеджмент зовнішньоекономічної діяльності магістер. програма – управління міжнародним бізнесом / Роман Ігорович Петровський ; наук. керівник к.е.н., доцент М. Б. Нагара. – Тернопіль, 2017. – 66 с.
Короткий огляд (реферат): Здійснена розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення брендингу, який спрямований на підвищення вартості підприємства в умовах глобалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18699
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петровський Роман.pdf288.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.