Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18841
Назва: | Індивідуальні практичні завдання як засіб інтенсифікації іншомовної підготовки студентів-економістів |
Автори: | Семенчук, Юліан Олексійович |
Ключові слова: | науково-педагогічна література самовдосконалення самоосвіта самонавчання креативне мислення творчий підхід |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Семенчук, Ю. О. Індивідуальні практичні завдання як засіб інтенсифікації іншомовної підготовки студентів-економістів / Ю. О. Семенчук // Мова. Наука. Культура : зб. наук. праць. – Харків: «Міськдрук», 2015. – С. 514-522. |
Короткий огляд (реферат): | Суспільно-економічні трансформації та процеси реформування національної системи освіти в Україні зумовлюють потребу у підготовці фахівців, які здатні до організації самоосвіти, тому студенти мають оволодіти вміннями самонавчання для розширення своїх пізнавальних можливостей, отримання нових знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18841 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
!Індивідуальні практичні завдання як засіб інтенсифікації іншомовної підготовки студентів-економістів.PDF | 95.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.