Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19939
Назва: Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств
Автори: Пономарьов, О. С.
Ключові слова: маркетинг
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2012
Видавництво: Культура народов Причерноморья
Бібліографічний опис: Пономарьов О. С. Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств / О. С. Пономарьов // Культура народов Причерноморья. – 2012. – № 238. – С. 7-9.
Короткий огляд (реферат): Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19939
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономарьов Розробка маркетинг-міксу.pdf170.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.